...Azi le insiram doar penele...

"Orice iubire are stropi de infinit. Dincolo de ea începe abisul."

luni, 26 august 2013

Teoria relativităţii întinse (II)

- Manifest 



Eu relativez, tu relativezi... un fel de vanghelie lăuntric care este urlă laborios spre mine: mă pierd. În almanahe.

Nu mai ştiu deloc cu ce paletă să lăcuiesc soarele. Desenaţi-mi, vă rog!

Viaţa e un fel de ciulama cu multe toarte. De oricare o apuci, o faci ţăndări - te lasă fleaşcă.

Şi uite-aşa se iveşte Alex - băiat fain, zglobiu. Mă vede bine. De la o poştă.
Alina, tovarăşa de taclale - face nazuri când m-arăt.
Istvan crede că-s simandicoasă. Lari chiar mă place. Anuţa mă invidează. Lui Deiu îi vine să-mi dea cu câte-un scaun în cap.

Toţi altfel. Toţi deopotrivă.

Mulţumesc, aceleaşi gânduri.

Dar cine sunt eu în genere? strâmbătura Anuţei, iubirea lui Lari, cna-ul teledonurilor?

Eu nu sunt vreun sentiment anume, ci un ghem de ele. Al naibii de încâlcit.

La fel şi tu.

Nu ne descurcă nimeni. Noi...

La ce folos să ne mai judecăm unii pe alţii, când suntem pe lângă subiect şi nedemarcaţi la fiecare pas?

De ce şutăm vorbe unii-n alţii, de parc-am ţinti prin lunetă?

De ce ne întortochem într-un asemenea hal vieţile, feţele, mâinile, sinapsele? De ce ne sucim ochii după vârtejuri şi luminiţe? De ce ne şuntăm conştiinţa?

De ce nu mai ştim să iubim, să brevetăm? De ce să-i lăsăm pe alţii în locul nostru de drept?

"To Einsten or not to Einsten. That's relativity."

Nu ne vedem umbra, n-avem nici cea mai vagă idee cine suntem şi încotro. Da suntem dăştepţi, frate! şi frumoşi pe de-asupra. 

Facebooku' ne iubeşte. 

Trăieşte clipa, zise nenea Tivi Zor. Have fun. Şi lasă tu prostioarele astea existenţiale. Mă ocup io. Nani, puişor!





Aşa grăit-a Zarazacusca.










Receive All Free Updates Via Facebook.